Висловлювання, цитати, афоризми Клода Моне

Оскар-Клод Моне: Народився 14 листопада 1840 року в Парижі, Франція. Французький живописець, один із засновників імпресіонізму. Помер 5 грудня 1926 року в Живерні, Франція.



Висловлювання, цитати, афоризми Клода Моне


«Мій сад — мій найкрасивіший шедевр.»


«Окрім живопису та садівництва я нічого більше не вмію робити.»


«Перший пласт краски повинен покрити якомога більшу частину полотна і байдуже при цьому, наскільки грубо він буде нанесений.»


«Масть — це моя одноденна одержимість, радість та страждання.»


«Я роблю весь час, борюся з природою.»


«Я можу малювати тільки те, що виджу.»


«Я нічого в житті не робив, крім того, що дивився на те, що світ показував мені для того, щоб відобразити його за допомогою моєї кисті.»


«Я намагався зробити неможливе — намалювати сам світ.»


«Я знаю, що щоб намалювати море дійсно добре, ви повинні дивитися на нього щогодини, щодня в тому самому місці, щоб ви могли зрозуміти, як ви повинні робити в цьому визначеному місці, і саме тому я роблю над одними і тими ж сюжетами знову і знову, і знову, чотири або і шість разів.»


«Чим більше я живу, тим більше жалкую, як мало я знаю.»


«Добре враження губиться так скоро.»


«Коли темно, мені здається, ніби я вмираю, я не можу більше мислити.»


«Моя робота завсіди краща, коли я один, і слідую своїм особистим враженням.»


«Масті переслідують мене. Вони геть тривожать мене уві сні.»


«Я не творю чудеса, я просто використовую і втрачаю багато мастей.»


«Я хотів би малювати, як співає птах.»


«Все цінне, чим володію, все те, що істинно надихає, — я знаходжу в природі.»


«Те, що не дає спати моєму серцю, — різномаста тиша.»


«Я більше не можу робити надворі через яскравість світла.»


«У моєму віці це не під силу, але я хочу висловити те, що відчуваю.»


«Я роблю з ранку до вечора, переповнений снагою.»


«Коли оселюся, я надіюся створювати шедеври, тому що мені дуже подобається село.»


«Заандам особливо примітний, і тут вистачить що малювати на все життя.»


«Зробити щось повне в усіх відношеннях справді страшенно складно, і я сумніваюся, чи є ті, хто задовольняється приблизним.»


«Намагайтеся забути про те, що ви видите перед собою, про дерево, про дім, про поле, про що завгодно. Просто уявіть, що тут маленький синій квадрат, там довгаста рожева фігура, і продовжуйте доти, поки у вас не виникне простодушного враження від картини, яка знаходиться перед вашими очима.»












Маленький іноземно-український словничок: Комерційний — торговельний
Економити — ощадити, заощаджувати
Конкурент — суперник