Висловлювання, цитати, афоризми Джона Рокфеллера

Джон Девісон Рокфеллер: Народився 8 липня 1839 року в Річфорді, штат Нью-Йорк, США. Американський підприємець та благодійник. Найбагатша людина новітньої доби, перший в світі доларовий мільярдер, також один з найбагатших людей усіх часів. Якщо перевести статок нафтопромисловця на 2010 рік, він би склав 336 мільярдів доларів. Помер 23 травня 1937 року в Ормонді Бічі, Флорида, США.



Висловлювання, цитати, афоризми Джона Рокфеллера


«Роблячи цілий день, у вас не залишається часу, щоб заробити гроші.»


«За допомогою наполегливості, що завгодно, — чи це правильне чи ні, добре чи зле, — буде досягнуто.»


«Заробіть репутацію і вона буде робити на вас.»


«Диплом дуже підступна річ. Він створює оману, що у тебе взагалі немає клопотів. Навіює тобі помилкове відчуття переваги над людьми без вищої освіти і позбавляє відчуття дійсності. Починає здаватися, що все виходить, що завтра ти підеш в гору і зможеш вирішити будь-який клопіт, але це тільки омана.»


«Я ніколи не здогадувався, ким стану в цьому житті, але я завсіди знав, що народжений для чогось більшого.»


«Не треба боятися великих витрат, треба боятися маленьких доходів.»


«Не бійтеся відмовлятися від доброго на користь чудового.»


«Тому, хто цілий день проводить на роботі, немає коли заробляти гроші.»


«Я не гадаю, що є якась інша якість, настільки ж істотна для будь-якого успіху, як наполегливість. Наполегливість може подолати майже все, геть природу.»


«Ваш добробут залежить від ваших особистих рішень.»


«Якщо ваш єдиний замір — стати багатим, то ви ніколи не досягнете його.»


«Дружба, заснована на бізнесі, краща, ніж бізнес, заснований на дружбі.»


«Перша і головна передумова успіху в підприємництві — це терпіння.»


«Я волів би отримувати дохід від 1% зусиль ста чоловік, ніж від 100% своїх власних зусиль.»


«Мій обов’язок — заробити багато грошей, і ще більше грошей, щоб використовувати зароблені мною гроші на благо співвітчизників згідно з велінням мого сумління.»


«Знаєте, яка єдина річ приносить мені задоволення? Спостерігати за надходженнями моїх дивідендів.»


«Добре управління полягає у тому, щоб показувати звичайним людям, як зробити роботу кращих людей.»


«Я можу відзвітувати за кожен зароблений мною мільйон, окрім першого.»


«Я не знаю нічого мерзеннішого й жалюгіднішого за людину, яка присвячує весь свій час зароблянню грошей заради грошей.»


«Коли ви почуєте, що про акції починає говорити чистильник черевиків, знайте — настав час продавати.»


«У мене було відчуття, ніби я був успішним і скрізь отримував прибуток, бо Господь знав про те, що я збираюся розвернутися і віддати сповна.»


«Благодійність вадка, за винятком, коли вона допомагає тому, хто отримує, стати незалежним від неї.»


«Я краще найму людину із запалом, ніж людину, яка все знає.»


«День поєднання тут, щоб залишитися. Індивідуалізм пішов і ніколи не повернеться.»


«Крім того, що ви вчиняєте правильно, найголовніше — це ознайомити людей з тим, що ви робите правильну річ.»


«Спосіб заробити гроші — це придбавати, коли на вулицях тече кров.»


«Якщо ви хочете досягти успіху, вам слід вирушити на нові путі, а не подорожувати зношеними путями загальновизнаного успіху.»


«Намагайтеся перетворювати кожне лихо на можливість.»


«Вміння вести справи з людьми є таким же придбаваним виробом, як цукор чи кава, і я заплачу за це вміння більше, ніж за будь-що інше на світі.»


«Я гадаю, що здатність заробляти гроші — це Божий дар ... який потрібно розвивати та використовувати якнайкраще для блага людства.


«Я гадаю, що це релігійний обов’язок — отримати всі гроші, які ви можете, чесно і справедливо; зберегти все, що можеш, і віддати все, що можеш.»


«Найголовніше для молодої людини — завоювати довіру — репутації, норову.»


«Бог дав мені мої гроші.»


«Неправильно гадати, що люди з величезним багатством завсіди щасливі.»


«У мене з’явилося враження, що це добре — дозволити грошам бути моїм рабом, а не робити себе рабом грошей.»


«Він часто торгувався зі мною і придбавав у мене різні послуги. Він навчив мене, як потрібно придбавати і продавати. Мій батько просто натаскував мене на збагачення!»






















Маленький іноземно-український словничок: Характер, натура — норов, вдача
Шкідливий — вадкий, вадливий
Реальність — дійсність