Висловлювання, цитати, афоризми Боба Марлі

Боб Марлі, справжнє ім'я Роберт Неста Марлі: Народився 6 лютого 1945 року в Сент-Енні, Ямайка. Виконавець регі, перший артист Ямайки, що зумів досягти міжнародного визнання. Помер 11 травня 1981 року в Маямі, Флорида, США.



Висловлювання, цитати, афоризми Боба Марлі


«Я щиро вірю, що тільки один раз у житті ви знайдете когось, хто може повністю перевернути ваш світ.»


«Найбільший боягуз — це чоловік, який пробуджує любов жінки, без заміру любити її.»


«Трава — це зцілення людей, алкоголь — це нищення.»


«Твоє щастя, твої успіхи, твоє життя та взагалі все залежить від тебе і тільки від тебе. Тільки ти вирішуєш, бути тобі щасливим чи нещасним, веселим чи сумним, лихим чи добрим, самотнім чи відомим. Це твоє життя, тому тобі ним правити.»


«У гуді є чудова річ — коли вона опиняється у тебе, ти не відчуваєш болю.»


«Я не за зло, але я і не за добро, я за Бога.»


«Одна любов, одне серце, одна доля.»


«Краще померти у боротьбі за свободу, ніж бути в'язнем до кінця свого життя.»


«Я вірю, що можна зцілити расизм, зло та ненависть — гудою.»


«Все буде добре. І геть учорашні помилки завтра підуть нам на користь.»


«У нас немає освіти, але є надхнення, якби я здобув освіту, то я став би дурнем.»


«Гроші не можуть придбати життя.»


«Якщо вона дивовижна, то їй буде нелегко. Якщо їй легко, вона не буде дивовижною. Якщо вона того стоїть, ти не здасися. Якщо ти здаєшся, ти не гідний... Правда в тому, що кожен зробить тобі боляче; ти просто маєш знайти тих, за кого стоїть страждати.»


«Деякі люди відчувають дощ. Інші лише промокають!»


«Ви кажете, що любите дощ, але ви використовуєте дощник, щоб гуляти під ним. Ви кажете, що любите сонце, але глядаєте затінку, коли воно світить. Ви кажете, що любите вітер, але коли він дме, ви зачиняєте вікна. Ось чому мені страшно, коли ви кажете, що любите мене.»


«Хто ви такий, щоб судити про те, як я живу? Так, я не бездоганний, і я не зазіхаю, але перш ніж тикати у мене пальцем... переконатеся в тому, що ви чисті!»


«Жодну сутичку не можна вирішити за допомогою війн.»


«Любов тяжка, коли це любов.»


«Коли ти борешся із зовнішніми ворогами, є куди страшніший ворог — той, що всередині тебе.»


«Правда в тому, що всі робитимуть тобі боляче. Ти просто маєш знайти тих, хто гідний твого страждання.»


«Любов ніколи не залишає нас самих.»


«Розплющ очі, зазирни в себе. Чи задоволені ви життям, яким живете?»


«Не суди, якщо не судиш себе.»


«Добрі часи сьогодні — це сумні мислі завтра.»


«Люди, які намагаються зробити цей світ гіршим, не роблять вихідних, чому я маю?» — коли Боб Марлі Боб Марлі зазнав нападу найманих убивць, у якому він отримав поранення, він через два дні провів виступ


«Велич людини не в тому, скільки багатства вона набуває, а в її прямоті та здатності добре впливати на оточуючих.»


«Вітри, які іноді беруть те, що ми любимо, — це те саме, що приносять нам те, що ми вчимо любити. Тому ми не повинні плакати про те, що було забрано у нас, але, так, любити те, що нам дали. Тому що те, що справді наше, ніколи не зникне назавсіди.»


«Не тривожся ні про що, тому що кожна дрібниця буде в порядку.»


«Коли у гонці стає тяжко бігти. Це означає, що ви просто не можете прийняти світ.»


«Подолайте чортів за допомогою речі, яку називають «любов».»


«Ви не можете знайти правильні дороги, коли вулиці вимощені.»


«Ви можете обдурити людей кілька разів, але ви не можете дурити всіх і завсіди.»


«Деякі люди відчувають дощ. Інші просто промокають.»


«Ви ніколи не знаєте, наскільки ви сильні, поки бути сильним не стане вашим єдиним вибором.»


«Люби життя, яким живеш. Живи життям, яке любиш.»


«Якщо ти здобудеш весь світ, але втратиш свою душу, це не стоїтиме того. Мудрість краще, ніж срібло або золото.»


«Хіба ти не знаєш, що якщо одні двері закриті, то є безліч інших, які відкриті?»


«Ми маємо по-справжньому любити один одного, жити у світі злагоди. Замість цього ми сваримося та воюємо. Так не має бути.»


«Найкраща дуга на тілі жінки — це її посмішка.».


«Створювати гуду — це життя, яким я маю жити.»


«Перед тим як показувати пальцем, будь впевненим, що твої руки чисті.»


«Бездоганних хлопців не існує, але завсіди є один, бездоганний для тебе.»


«Життя — це одна велика дорога, де величезна кількість знаків.»


«Уникай ненависті, зла та заздрощів.»


«Коли коріння мічне, то і плоди будуть солодкими.»


«Моє багатство — це життя.»


«Ви не можете бути її першим, її останнім або тільки її. Вона любила до, вона може любити знов. Але якщо вона любить тебе зараз, що ще має значення? Вона не бездоганна — ви теж не бездоганні, і ви двоє, можливо, ніколи не будете бездоганними разом, але якщо вона всилує вас сміятися, всилує вас двічі помислити і визнати, що вона людина і робить помилки, тримайтеся за неї і дайте їй найбільше, що ви можете. Можливо, вона не гадає про тебе кожну мить дня, але вона дасть тобі ту частину її, яка, як вона знає, ти можеш розбити — її серце. Тож не роби їй боляче, не змінюй її, не розбирай і не жди більшого, ніж вона може дати. Усміхайся, коли вона робить тебе щасливим, дай їй знати, коли вона тебе злить, і нудьгуй за нею, коли її немає.»





Маленький іноземно-український словничок: Завжди, завше — завсіди, завсігди, усігди
Коштувати, вартувати — стоїти
Музика — гуда