Висловлювання, цитати, афоризми Вальтера Беньяміна
Вальтер Бендікс Шенфліс Беньямін: Народився 15 липня 1892 року в Берліні, Німеччина. Німецький інтелектуал єврейського походження, письменницький критик, мудролюб, громадознавець, перекладач, радіоведучий та есеїст. Помер 26 вересня 1940 року в Порбоу, Іспанія.
«Єдиний спосіб пізнати людину — це безнадійно її любити.»
«Будь-хто з тих людей, які живуть у наш час, може зазіхати на участь у кінозйомці.»
«Ворожбит і хірург ставляться один до одного як художник і оператор.»
«Кіно є першим художнім засобом, що спроможний показати, як матерія підіграє людині.»
«Під упливом великого намітку розсувається простір, прискореної зйомки — час.»
«Природа, звернена до камери, — це не та природа, що звернена до ока.»
«Постановник на знімальному майданчику посідає те саме місце, що й головний екзаменатор на кваліфікаційному іспиті.»
«У всьому, на що спрямовано в наші дні кіноприлад, маси здобувають можливість поглянути самим собі у вічі.»
«Публіка завсіди повинна бути неправа і, однак, відчувати, що критик висловлює її інтереси.»
«З усіх способів добування книг найславетніший — самому їх писати.»
«Фашизм естетизує політику. Комунізм відповідає цьому політизацією мистецтва.»
«Тільки з глибини розпачу може народитись надія.»
«Самотність — це коли ті, кого ти любиш, щасливі без тебе.»
«Перекладність лінгвістичних творінь слід розглядати геть якщо люди підтвердять свою нездатність їх перекласти.»
«Перекласти силу сп'яніння на службу перевороту — ось довкола чого обертається сюрреалізм у всіх книгах та у своїй діяльності.»
«Кіно — це найрозвиненіший імперіалістичний засіб контролю за масами.»
«Берлінське дитинство межі століть.»
«Адже природа, звернена до камери, — це не та природа, що звернена до ока; відмінність, передусім, у цьому, місце простору, освоєного людською свідомістю, займає простір, освоєне несвідомим.»
«Вулиця з двостороннім рухом.»
«Цю бурю ми називаємо поступом.»
«Нічого, що колись сталося, не можна вважати втраченим для дієпису.»
«Будь-хто з тих людей, які живуть у наш час, може зазіхати на участь у кінозйомці.»
«Ворожбит і хірург ставляться один до одного як художник і оператор.»
«Кіно є першим художнім засобом, що спроможний показати, як матерія підіграє людині.»
«Під упливом великого намітку розсувається простір, прискореної зйомки — час.»
«Природа, звернена до камери, — це не та природа, що звернена до ока.»
«Постановник на знімальному майданчику посідає те саме місце, що й головний екзаменатор на кваліфікаційному іспиті.»
«У всьому, на що спрямовано в наші дні кіноприлад, маси здобувають можливість поглянути самим собі у вічі.»
«Публіка завсіди повинна бути неправа і, однак, відчувати, що критик висловлює її інтереси.»
«З усіх способів добування книг найславетніший — самому їх писати.»
«Фашизм естетизує політику. Комунізм відповідає цьому політизацією мистецтва.»
«Тільки з глибини розпачу може народитись надія.»
«Самотність — це коли ті, кого ти любиш, щасливі без тебе.»
«Перекладність лінгвістичних творінь слід розглядати геть якщо люди підтвердять свою нездатність їх перекласти.»
«Перекласти силу сп'яніння на службу перевороту — ось довкола чого обертається сюрреалізм у всіх книгах та у своїй діяльності.»
«Кіно — це найрозвиненіший імперіалістичний засіб контролю за масами.»
«Берлінське дитинство межі століть.»
«Адже природа, звернена до камери, — це не та природа, що звернена до ока; відмінність, передусім, у цьому, місце простору, освоєного людською свідомістю, займає простір, освоєне несвідомим.»
«Вулиця з двостороннім рухом.»
«Цю бурю ми називаємо поступом.»
«Нічого, що колись сталося, не можна вважати втраченим для дієпису.»