Висловлювання, цитати, афоризми Ліонеля Мессі

Ліонель Андрес Мессі Куччиттіні: Народився 24 червня 1987 року в Росаріо, Аргентина. Аргентинський футболіст, розігрувач, нападник. Рекордсмен за кількістю забитих м'ячів у складі збірної Аргентини та «Барселони». Семиразовий володар нагороди «Золотий м'яч», зокрема: 2009, 2019 та 2021 роки за відміною France Football, 2010, 2011, 2012, 2015 роки за відміною об'єднаної нагороди від France Football та ФІФА. Шестиразовий володар звання найкращий футболіст світу за відміною ФІФА, зокрема: 2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019 роки. Шестиразовий володар Золотого бутса УЄФА (2010, 2012, 2013, 2017, 2018, 2019). Другий футболіст світу 2007, 2008, 2013, 2014, 2016 та 2017 років.



Висловлювання, цитати, афоризми Ліонеля Мессі


«Я завсігди розширюю свої межі, і я щодня намагаюся ставати краще»


«Іноді ви повинні прийняти, що ви не можете перемагати весь час»


«Найкращі рішення приймаються за допомогою побудів, а не вашого розуму»


«У житті є ще значніші речі, ніж перемога або програш гри»


«Дитяча посмішка стоїть більше, ніж всі гроші в світі»


«Коли починається рік, замір полягає у тому, щоб виграти все з командою, особисті досягнення є вторинними»


«Незалежно від заміру або перемоги в грі, я ніколи не задоволений»


«Ви повинні боротися, щоб досягти своєї мрії. Ви повинні жертвувати і трудитися за це»


«Бути трохи відомим дає мені можливість допомогти людям, які дійсно потребують цього, особливо дітям»


«Щоразу, коли я починаю рік, я починаю із заміру досягти всього, не порівнюючи його з тим, що було в минулих сезонах»


«Все, що сталося зі мною в моїй кар'єрі, було особливим, геть тяжкі часи, тому що вони залишають відбитки на вас, які утворюють ваше життя»


«Футбол був моїм життям ще з дитинства. Мій шиб залишається тим самим, я люблю кожну хвилину, яку я отримую на полі. Я знаю, що маю велику відповідальність, і що є заміри, які треба виконати, але я намагаюся теж веселитися, тому що це те, що я люблю робити»


«Мені не потрібна найкраща зачіска або найкраще тіло. Просто дай мені м'яч, і я покажу тобі, що я можу зробити»


«Я виходжу і роблю все, що можу, в кожній грі, і я не думаю про порушення, які зроблять інші гравці, або я можу бути пораненим. Це тільки завдає вам вади, щоб тривожитися за ці речі»


«Я починаю рано, і я залишаюсь пізно, день за днем, рік за роком, мені знадобилося 17 років і 114 днів, щоб досягти успіху»


«Найсумніший день в житті — коли розумієш, що вже не станеш краще»



Маленький іноземно-український словничок: Швидко — бистро, хутко, скоро
Секрет — таємниця, тайна, таїна
Поганий — злий
Коштувати, вартувати — стоїти
Плеймейкер — розігрувач
Реальний — справжній
Реальність — дійсність
Стиль — шиб
Проблема — клопіт
Врятувати — вибавити, спасти
Шлях — путь
Турбуватися — тривожитися, піклуватися
Праця — труд, робота
Інстинкт — побуд (ін. побудка)
Завжди — завсігди, завсіди, всігди
Характер — норов
Традиція — звичай
Література — книжництво
Будівництво — спорудництво, зведення
Шкода — вада, кривда, збиток
Титул — звання, чин
Формувати — утворювати
Абсолютний — цілковитий
Керівництво — оруда, управління
Метод — спосіб
Потрапити — опинитися, попасти
Вдосконалення — покращення
Аналіз — розбір
Шкодувати — жаліти, жалкувати
Ланцюг — цеп
Музика — гуда
Версія — відміна
Шукати — глядати
Мета, ціль — замір
Бачити — видіти Цитата
— витяг